Novosti


 

15.12.2010

Fehrenkötter test - Renault Premium Route pobjednik

RENAULT PREMIUM ROUTE JE LIDER!

FEHRENKÖTTER
RENAULT TRUCKS ZAUZIMA PRVO MJESTO NA USPOREDNOM TESTU TEGLJAČA U NJEMAČKOJ


Nakon trogodišnjeg ispitivanja sedam kamiona sedam različitih proizvođača na njemačkom tržištu i to u stvarnim radnim uvjetima, rezultati "Fehrenkötter" testova provedenih u suradnji njemačke tvrtke Joachima Fehrenköttera za tegljače i ETM-Verlag press grupe, donijeli su pobjednika - Renault Premium Route! Time je potvrđeno da se radi o kamionu koji ne zahtjeva skupo održavanje i ima najmanju potrošnju goriva. Pouzdanost, potrošnja i proizvođačeve post-prodajne usluge, sve su to čimbenici uzeti na razmatranje i podvrgnuti analizi kako bi se dobili aktualni rezultati. Renault Trucksu čini iznimno zadovoljstvo da je kvaliteta Renault Premium Route potvrđena ovim dugotrajnim i neovisnim ispitivanjem u stvarnim radnim uvjetima, te da je dobivena potvrda već dobro poznate činjenice kako su upravo ova vozila vodeća po pitanju uštede goriva u svojoj kategoriji. Proizvođač ove rezultate vidi kao poticaj da nastavi s poboljšanjima kvalitete vlastitih proizvoda i usluga koje pruža svojim kupcima.

Nakon kupovine sedam kamiona sedam aktivnih proizvođača na tržištu, njemački Fehrenkötter koji se bavi tegljačima, želio je utvrditi koje je vozilo najbolje i koji proizvođač najbolji u pogledu pouzdanosti i troškova, ali i u smislu odnosa sa kupcima i održavanja.
Nakon što je sve natjecatelje podvrgnuo trogodišnjoj upotrebi, Renault Premium Route vozilo je na kraju isplivalo kao pobjednik! Prepoznato je kao pobjednik u pogledu troškova i potrošnje. Brojke govore same za sebe: tokom trogodišnjeg ispitivanja te prijeđenih 401 325 km, pobjedničko je vozilo imalo najmanje troškove upotrebe od svih sedam sa smo 63,34 centa troškova po kilometru. Štoviše, uz prosječnu potrošnju od 32,4 l na 100 km, vozilo je imalo najmanju potrošnju od sviju. Ovi rezultati potvrđuju da je Renault Premium Route vodeći na tržištu u pogledu štednje goriva – činjenica koju korisnici prepoznaju već dugo vremena.

"Njegova je potrošnja senzacionalna," kaže Joachim Fehrenkötter. "Usprkos šest osovina koje posjeduje, troši vrlo malo diesel goriva. Čak štoviše, vrlo je ugodan za vožnju, poglavito zbog svog robotičkog sklopa mjenjača, te je vrlo udoban."
Specijaliziravši se u međunarodnom transportu, kamp-kućicama i transportnim vozilima, Fehrenkötter grupa posjeduje cestovnu flotu od dvjestotinjak vozila koja su sva, do nedavno, bila od istog proizvođača. Ovo privatno trogodišnje ispitivanje dobiva na važnosti uzme li se u obzir činjenica da su se koristila vozila istih snaga i da su bila podvrgnuta stvarnim radnim uvjetima unutar tvrtke. Svih sedam kamiona bilo 6x2 šasija sa snagom od 400 do 420 KS. Vozilo Renault Trucks serije bilo je Renault Premium Route 410.25 šasija 6x2, a njime je upravljao samo jedan vozač na zadatcima u Njemačkoj, te druga dva vozača na poslovima dostave u ostatku Europe.
Ispitivanje je zajednički organizirano od strane Fehrenkötter tvrtke za otpremništvo i tegljače, te ETM Verlag izdavačke grupe. “Ovo je treći puta da Trans Aktuell i njihova pridružena izdanja Lastauto Omnibus i Fernfahrer organiziraju ispitivanje u stvarnim radnim uvjetima u trajanju od tri godine u suradnji s tvrtkom za tegljače” pojašnjava Werner Bicker, direktor ETM Verlaga. ”Samo takve praktički orijentirane i neovisne usporedbe mogu pokazati koliko su današnja komercijalna doista učinkovita. U usporedbi sa svim postojećim konkurentskim kompanijama na europskom tržištu, te isplivavši među istima kao pobjednici, daje nam istinit razlog da se ponosimo svojim proizvodom.”
Rezultati su dobiveni iz samog ispitivanja: niti Renault Trucks, niti bilo koji drugi proizvođač nije intervenirao tijekom ispitivanja. Svi troškovi (kupovina, održavanje, kvarovi i saniranje, itd.) bilježili su se i potom su uračunati u sveukupnu cijenu temeljem kojih je i sastavljena sama rang lista.
Uz sama vozila, tvrtka je uspoređivala i post-prodajne usluge svakog od proizvođača te njihovu kvalitetu odnosa sa kupcima. Troškovi svake upotrebe, rada i rezervnih dijelova inkorporirani su u sveukupne troškove upotrebe vozila. Naposljetku valja naglasiti da su sva vozila nabavljena bez centraliziranih ugovora o održavanju.
Iako ova pobjeda i nije neko iznenađenje za Renault Trucks, sama činjenica je nešto čime se može ponositi, budući da su kvalitete Renault Premium Route vozila već ranije naglašene i potvrđene raznim, potpuno neovisnim ispitivanjima i ispitnim okolnostima. Renault Trucks vidi ovu pobjedu kao dodatno ohrabrenje kako bi i nastavio poboljšavati kvalitetu svojih proizvoda i usluga koje pruža svojim kupcima.